dilluns, 28 de maig del 2012

REFLEXIONS SOBRE LA PRÀCTICA

Donant continuitat a l'entrada anterior, vull mirar enrere i analitzar els pros i els contres d'aquesta pràctica. L'objectiu primer, i que va estar acceptat per la comissió del Practicum era el d'elaborar un Pla d'Orientació per a alumnat de 3r i 4t d'ESO, exposant les diferents eixides acadèmiques i de formació professional a que podien optar. Una vegada acceptat, vaig comprovar que en aquell moment ja es necessitava al centre un Pla d'Orientació que l'orientadora ja tenia pràcticament acabat. No obstant jo vaig continuar amb el pla previst i com indiquen els objectius i les activitats plantejades al Pla de Treball, vaig recopilar molta informació a distints nivells i a partir d'ella he anat elaborant documents  que serien parts del Pla d'Orientació. Jo pense que alguna actuació prevista no ha arribat a realitzar-se, però també crec que he realitzat un treball ajustat a allò que es va planificar i donades les característiques de la intervenció no voldria comparar-la amb altres de tipus més pràctic i amb més relació directa amb casos concrets. Jo crec que em meresc la oportunitat de poder continuar el que em queda per fer i que els resultats finals parlen.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada